1.7.18

JUN18.買書8本

去只收cash的書店,散銀唔夠,只買了三本:《中國傳奇小說》、《華山夏水》及《哲學問題》。

《中國傳奇小說》是林語堂揀選歷代特別的民間故事,把十九個〔其實有廿個,目錄少了「詩社」一篇〕較代表性的再輯印成書。虬髯客傳、鶯鶯傳,南柯太守傳,小謝、嫉妒、碾玉觀音、書癡、離魂記、人變魚,人變虎、狄氏、貞節坊、無名信、白猿傳、中山狼傳、龍宮一夜宿、定婚店、促織、葉限和詩社…

咦?唔通「詩社」係彩蛋之類的 hidden story?哈哈哈。


黃國彬的《華山夏水》。華山去過,唔知他筆下的華山,八十年代前的華山係點樣呢?不過本書不止華山。睇得幾辛苦下,詳情後說。


羅素《哲學問題》。揭過裡面,睇得明,所以買。


轉去樂文,買了《易經繫傳別講.上冊》。文兄台話必看嘛。


在另一間樂文,買了《起源》及《屍骨的餘音2》。



那天,在天地,有八折。咁…唔買本唔安樂的情況下,買返本漢娜.鄂蘭的《責任與判斷》先。


家中有劉以鬯的《酒徒》,不過睇極都未完,睇到人都走埋。既然在書店見到這本,講風月事,應該易入口吧。所以買下。

係啦,睇左。賣埋〔 via Sparktake 賣走了〕。


其實仲有六本書,一出糧就到書店訂啦,畀埋訂金。不過至今未收到書店通知到書。基於只付訂金,書又未到手,所以不計落六月度啦。

沒有留言: