29.4.18

拉利瑪.Larimar

其實這串拉利瑪好似係上年夏秋之間買。一月介紹香薰時曾提及用導師用永久花 EO 處理過我的拉利瑪。其實就是這一條啦,奇怪係原來幾個月過去了都無獨立替這串拉利瑪拍過照片放上來做記錄。

相片雖然係搶眼的 baby blue 色。不過真身係有點湖水綠啦。而用EO處理之前,卻係綠得來帶層灰色的。那天我帶住呢條鏈去上堂,導師見到似拉利瑪又唔係拉利瑪,於是明明放滿屋石頭的佢,都忍唔住問我手上戴著的是什麼石。知道後就叫我除下畀佢處理…原礦經過太多人太多工序包裝打磨運送等等,輾轉才到我手上,礦石把當中經手的人類不快樂沾上,所以色澤非常混濁。

EO 處理之前的照片欠奉,因為網購收到手鏈後都覺得D色「怪怪的」「沉沉的」,因為便宜,所以都諗住一分錢一分貨之故。

經過EO和導師處理之後,鏈靚左好多,而且越戴越省鏡啦。






好。

沒有留言: