27.4.18

幾乎被球擊中

話說那個下午人坐在檸檬桉前的長椅埋頭埋腦刨埋本書的結局。點之被網球場內條粉腸破壞哂安寧,哼哼哼!條友抽個網球可以成個波飛出來,還正正向住我,幸好在我頭頂不遠略過落在後邊草叢。幾乎中!嚇到唔識反應。

後來再有一球飛出來跌在行人道旁的花圃時,我決定起身閃喇。

好危險啊。

擊中的話,Sorry 都無用咖。


後來啦。乞人憎,D人質素真係差左好多。我在另一邊搵到個位坐,三座位,另一邊有位女士。就在我烏低頭睇到本書最後十頁度,有件唔知乜水走埋來坐在中間,旋即除下拖鞋蹺腳以腳板底向住我。仆街丫。於是即刻彈起行人,唔望啦。唔想記得呢個人個樣。分明係故意咁做。

或者呢日唔應該入維園。嘿嘿嘿。

沒有留言: