5.2.18

忘形水

The Shade of Water 在2017年威尼斯影展拎了金獅獎,這個被稱為「像童話故事」的故事,我啦,無乜feel。既不浪漫,也不動容。

〔含內容〕

If I told you about her, the princess without voice, what would I say?

係。我沒法被水怪和啞女的愛情感動。

故事背景係美俄冷戰時期,絕對不可同性戀,連黑人去白人餐廳都不可以堂食的年代。電影裡的主要角色,每一個其實都好寂寞。

Elisa 得兩個朋友,鄰居男同性戀者 Giles 以及同事 Zelda 。三個都年紀設定都唔細。因為完全唔後生的女主角每個動作都好造作,而且又有偏執狂,加上佢那個絕對令我起疙瘩的含春樣,怎樣叫我為電影感動?佢連海怪都可以剝衫上呀!人獸交喎!好笑在 Zelda 從 Elisa 的姣樣知道後,竟話海怪下身平平無奇。佢和海怪只匆匆見過,都留意到,果然係望左下身先。

好不安。

電影中實在太多令我睇到不安的片段,而且我沒法不聯想到魚缸水的腥味,所以半場時感到人很累。



大愛 / 愛?


絕對唔係我杯茶。

沒有留言: