22.2.18

雀屎搽面之女

2017年發生了一件離奇的事。

話說公司有 shuttle 畀員工使用。由於我住在新西,咁,如果無晏起身,又不用去街上堂咁,就好順理成章坐公司車慳返一程又一程。呢個情況,以我高度,早上車兼坐唔滿人的我,總會坐車尾二行靠窗位坐,因為呢行位好闊,唔會頂住膝頭,亦唔會頂到前座椅背。本來都無咩麻煩…直至有一日…我發現新買不久的 GREGORY 背囊常粘著奇怪的肉色污漬後…

究竟在哪裡整污糟個袋?我有點潔癖,平常入 LIFT 都唔會挨埋牆的人,放低袋更加會望清楚座位乾淨否才放袋,先撇除在 LIFT 中招的機會。咁,出入都經過大樹,地下都有雀屎,有諗過係咪雀屎。不過,雀屎唔會統一的蝦肉色啦!而且,污漬總是出現在背囊上的某一邊。奇。抹過一次,但入哂尼龍交錯D隙縫度,根本抹不掉,成了一撻撻。肉赤死〔成千幾銀呀個背囊〕,叮囑自己出入放袋要多加留神小心。

那時,尚未諗到邊度「出事」。

其實我件 Aigle 外套背位帽底都有…囧

直到有次,明明剛抹了袋沒多少天,又發現新的污漬,而且竟出現在背囊帶度,位置係我揹上背囊帶子靠腰的位置…噫?正常揹緊背囊唔會整污糟到的位置囉!而且再檢查外套差不多的位置,卻完全乾淨。咁我才開始認真想呢撻漬係應該在我放低個袋時整污糟。邊度?返到公司我把袋放在檯底的盒上,回到屋企拎入房掛起,上堂放檯面櫈面唔會放地,還有 shuttle …

叮…

想起有次我在車上釣緊魚,突然靠通道位的 chair arm CHOK 左一下,扎醒第一時間望係見到後一行另一邊位的女同事個頭。如果司機急停的話,在同一架車的唔會佢撞到個 chair arm 而我沒有失衡。基於當時無想過呢條粉腸有問題〔無理由懷疑同事〕,所以都係諗條友腳短撐住腳坐跣一跣。

而事實係咪咁?佢坐後一行另一邊喎…點解會搞到前一行另一邊的座位?

越諗越唔對路,加上污漬又時不時出現,而且全都是靠車廂通道一邊〔背囊拉鏈的一邊長靠自己身〕。咁,為了唔想屈錯人,我就準備一個布袋作測試。我塞D野入袋,然後在上車前同個袋拍照,上到車把袋放在背囊旁邊靠通道,到落車再作對比。試了幾個早上,落車時都發現袋多添了新漬。

唉。佢趁我在車上睡覺時,就把佢D雀屎粉底擦落我個袋上面。佢鹵味。有無咁無聊呀頂!

呢件事我當然請教過不少人意見和解決方法,連向公司人事部投於都有打算過。亦在心理學堂上導師及警方〔同學〕分享過呢件氣憤事。

結論如何,在FB講過了,這裡不贅。

總之要同D屎忽鬼保持距離。放生一件仆街都要有條件。

呢D精神異常的慣犯,梗係要正月祝福下佢啦。係咪。肥屎 CAROL 。









呢件事。就係咁。

要警惕自己,賤人無處不在,以為最安全的地方,人就放鬆,其實往往危機四伏。

唔係講笑,返工放工坐車都見到佢個衰樣,負能量都會彈升好多。

悲哀係,呢件野有細路囉。

沒有留言: