26.1.17

Tim Burton 展

吃飽飽之後去了展覽,是 The World of Tim Burton。平日門票HK$180元。周六日就HK$220。重點係,HK$220元,要跟多少人同時擠在場館內呢?連展覽館都可以莫名其妙人頭湧湧用口睇多過用心睇展品的香港,想想,都係揀個平日放假去看好了。

當然,我曾想過咁貴不如唔好睇喇。不過又唔想後悔,因為我都係睇佢電影大。哈哈。好啦,錢洗左,搵得返。

門外的公仔無人排隊拍照,買門票連隊都唔使排,正。




場內不准拍攝,都好。可專心地欣賞記下他的 art works。展場好大啦,分了幾個區,連他十多歲寄去迪迪尼被彈回頭的手稿都有。場內還有他拍的短片,stop motion,8mm 啦,還有他用 20 X 24 Polaroid Camera 拍的奇幻照片,電影 figures ,構圖,電影片段,卡通片,Music MVThe Killers - Here with me〕,隨手抓來用鋼筆畫畫的餐紙,酒店紙張…當然還有用畫紙作的水彩,素描,油畫,粉彩…等等。真係好勁,純用白色粉彩都可以畫都出神入化,真係靚到癲。

看到作品中的生命!

就係咁,我在展場內竟逛了三個幾鐘!真係睇得好開心!幸好有去睇,否則就錯過這麼精彩的展覽。







場內有學生們拎住畫簿對著作品在畫在仿,真可惜,沒有那顆心,是仿唔出當中的神髓呀!

香港的展期到23號,已完了。希望你沒有錯過這個展覽啦。

沒有留言: