12.1.17

beautyblender

有天跟同事吹水,講起妝物,我說我有美妝蛋。佢當時有問好唔好用,我哩,買左一段時間用了兩三次後就因為不慣而無用到,擺埋一邊。經同事一講,趁聖誕假期出門前「整妝」的時間多,於是又搵返粒蛋來用。可能再睇網上的教學片,這次跟著做,竟出奇地覺得粒蛋好好用!之前用手推粉,上完粉要用紙巾印走多餘的粉底。用蛋呢?則沒有這個問題喎,可直接掃碎粉,勁正啦。

蛋得一粒,而且用兩次就忍唔住拎去洗乾淨,乾唔透啦。於是,又去買多粒。

本來有粒限量版 red carpet 咖,可是去到店唔見,男店長話賣哂喇。嗯,紫色也好。〔家中粒蛋係桃紅色〕

哈哈,2017隻新色我都好喜歡。香港樓上店唔知幾時有貨。〔唔好以為我又買買買,其實這個妝物用幾個月就得要更換〕



官方網頁:  www.beautyblender.com

沒有留言: