22.12.15

燃沉香淨化水晶

沉香係跟手串一齊買的,HK$20/12粒。又不需要日日點,又不貴,所以店員叫我買來淨化水晶咁就買啦。不過家中沒有打火機,我又成日唔記得去買,所以搞到現在才有火去點燃粒沉香粒燻一下手串同玉器。很濃烈的味!

工作以外,我的辦事效率一直偏低。。哈哈哈。

4 則留言:

Sputnik 說...

淨化水晶的話, 用鼠尾草煙薰會較好呢~

說...

原來咁咖。。我平時就咁用水洗咖咋。。其實我打算買晶簇。等緊生日OFFER。

Sputnik 說...

水洗是比較簡單的做法,但有些水晶結構密度不高,水洗會容易整爛架。
鼠尾草的方法是清洗整個能量,平時點可以清洗人同空間的氣牆的~

說...

咦?我以為你講緊一扎扎搵明火燃點的鼠尾草添。。