8.7.15

Schindler's List

放工行過CD舖,本來支持張敬軒,可是見不到他的新碟〔不是上架了麼?〕,於是走到影碟區瀏覽,竟然在S頭的影碟列第二隻就係佢!這是廿周年版。不知跟當年在戲院睇有什麼分別。

估不到,套戲已是廿幾年前了。好記得當年在沙田 UA 睇呢套戲。三多鐘有多,真係坐到 sea food 都有尐麻。

Anyway,當期時好似有另一部片都係兩個幾鐘左右。無搞錯的話應該係 《 The Philadelphia Story 費城故事 》,趁假就睇埋,結果在戲院內包埋等入場等下場連踩六粒幾鐘煲戲!

年少多好!


不過咁樣睇戲其實唔係幾好。始於未好好消化細味第一套就塞第二套入腦。或第一套的影像都未過無可能專心睇第二套。

當然,這限於電影的類別。

最癲的日子。一日睇四套戲呀。

好了。回顧完畢。下次應該買 《Pianist》重溫。

記得曾買 Charlie ChaplinThe Great Dictator 大獨裁者》 。有時間再搵隻碟出來煲一下先!好精彩咖!

沒有留言: