31.8.14

有些關係叫找數

化療中人打完幾日升白針骨頭唔痛又周圍去。。佢個仔十點幾有搵唔到佢,擔心,遂 app 問我咩事。起床後一直在忙,我十二點幾見訊息,問佢搵到未,他說未。連電話都唔通,只有出了境咁囉。

都唔知邊個唔化。。

以前送金器,佢戴一段時間就拎去金舖換款或是變賣。

搵一萬人工,買隻四千幾的鑽戒畀佢,嫌細之餘,還掏出自己那隻比對。〔十幾年後的今日,我自己都未無買過一粒石畀自己呀!〕當然,那隻指環,早就無啦。

心意,是可以變賣的。

上年買了個 smart phone 畀佢,因為佢唔識英文,簡單操作的入門版就是。點知耐不耐就聽佢呻,話個型號市面無咩套的款可揀,其他的好靚又多款,又用唔到。自己亂按搞到幾次無哂尐相,又怪部機有問題,唔知咩事耐唔耐就整唔見哂相片。。

今年,呢份禮物,我早一星期返工前放在檯上寫隻字就算。


朋友讚我乖。其實,呢尐只不過係找數。有找數都未必能安心,唔找數一定更大鑊囉。認識咁多年,forecast 到咖喇。

所以嘛,昨日寫的那本讀物形容那類人的種種,我怎會有「咦!係咁咖?」的反應丫。

後記:人哩,下午茶時間回到家。我望了望,沒有說任何話,佢生日唔通鬧佢。連佢仔找佢都沒有說。後來佢被老伴通知個仔朝早搵唔到佢,於是佢打畀個仔報平安已回家,都沒有說熄電話那六七個小時人去了哪裡,含混就算。收線之後又講埋一堆「唔同姓,無親」的廢話,絕口不提自己去了邊度。

知足?從不懂知足為何物的人要佢知道知足是什麼,簡直難過希望工程。因為看顧貓要坐在室中的我,這樣的話,由細聽到大啦。

沒有留言: