17.5.12

首爾.土俗村的參雞湯

以前聽人講親去韓國旅行,來來去去都係話日日泡菜,加埋參呀雞呀,又辣又燥又補,引致便秘喎。當時聽到,都幾驚咖!畢竟,腸胃敏感的人,既怕水土不服,更怕「出入」不平安。所以,貫徹「少食多滋味,密食就壞肚皮」的宗旨,幾喜歡吃韓國菜,都抗拒去韓國。

所以,這次踏足韓國的土地,對食方面,仍然有些許擔心。就正如出哂名滋補的參雞湯,阿桔會不會食到虛火上昇呀?皆因阿桔屋企,從來都無燉雞湯亦無煲雞湯!重點係,阿桔係「虛不受補」體格。

悄悄說,到了土俗村坐在 Ondol 點了參雞湯,阿桔依然是勁擔心「無福消受」。不過,見到桌上兩罈子「發哂光」的泡菜和泡蘿蔔,阿桔又忍不住起勢食食食。失禮哂!哈哈哈!



百聞不如一見,第一次喝聞名於世的參雞湯,真係好好味!好似喝著露或茶〔酪糊露茶湯,桔覺得其稠度似茶和露〕,而且是甜的!原來雞腹內鑲了白果,粟子,糯米,紅棗等等阿桔喜愛的甜美配料,怪不得如此香氣撲鼻,入口芳甜!

至於雞,肉嫩,熬了湯,入哂精華,每一口都好滋味。

不知不覺,就清哂整鍋參雞湯,剩下雞骨!真係從未如此暢快過!

如果再去首爾,定必會再去吃一次!



沒有留言: