22.10.06

第一次

很久沒參與週日的同題貼文約會。因為早幾天有人從msn見到我反覆聽著周董的歌,傳來『Always Jay Chou!』,想到這題目,故此借題發揮。貼文一篇。
不可以Always Jay Chou 嗎?嘿!
還有,我不單常聽周董的歌,還加入了歌迷會!有會員證及粉絲會衫佐證〔附圖〕!
這是我第一次入歌迷會,也是唯一一次入會。
想必,再沒有人可令我入「歌迷會」!

圖中文擇自《字花創刊號.黃敏華.見字請回家》。

4 則留言:

匿名 說...

勁喎。
我冇入歌迷會。其實好想入架,不過唔係台灣人先入得咩?

Always jay chou 幾好丫,又有幾可有個人可以百聽不厭先?《依然范特西》起碼夠聽一年,下隻碟出之前都一直聽。

匿名 說...

見到你張卡,又好鬼想join喎,先發現果陣join唔到,係因為唔知點搞個eCoin,你係點俾錢既呢?

eCoin開戶要手機驗證喎,點搞呢?國外宜家仲好似唔碌得卡喎,咁點搞呀?定係可以在香港的玉山銀行分行辦手續呢?

匿名 說...

kitb,
其實什麼國籍只要睇得明歌迷會入會的手續就可入會。歌迷會網頁好多獨家資訊睇,不過要入會有戶口有密碼先睇得,所以咪入會囉。我入會那時係通過玉山個網頁畀會費,先去玉山開個戶口,再用信用咭過數去戶口變ecoin,再去攪入會扣入會費用。幾煩咖!不過為左睇得多d,無法啦。不過現在我都無renew會籍,因為真係攪過數都好繁複。。而且,香港的周董歌迷會網頁的資料都好齊好update。
哈哈。。
香港有玉山的分行嗎?這個我真的不知道,你可以去問問,如果得0既話,開個戶口再過數都好便喎。。
謝謝分享。

匿名 說...

kitb,

http://www.toys365.com/toysnews/news/photo/20041115/173720.htm

阿爾發曾出過周杰倫布娃,市面應該沒有得賣。在網上找到圖片,妳看看啦。。