30.6.21

報廢者。

有個人遞張舊表格畀我,咁就同佢講返舊表格將不再用喇,可以去新的 system 用新的表格填表。然後,因為唔知佢上司之前有無畀條有連結新 system 的電郵佢,於是就順個便把那個 notifiation fwd 畀佢做 reference。可是,呢件智將竟然反當我係問題人士,以圖中寫的句子咁樣回我。當我再回佢「我無問題,你有問題的話可直接搵返你上司傾。」,佢又繼續回我電郵,而且三次電郵結尾都是以這一句英文作結。

精神病乎?『well noted』 咪正正常常囉,乜鳩會無啦啦加呢句九唔搭八落個電郵度回覆人?

怪唔得其他組的人覺得佢好廢。因為個腦…

在群組分享呢單料,說我輸了,谷友睇罷笑翻,take it easy ,說『這其實是 signature 啦!』…嘿嘿嘿。

係呀,都係,自己標籤〔報〕自己是個廢,也夠坦白。

沒有留言: