8.5.20

膳心小館

因為想去膳心好耐,呢日行程編好就一齊去啦。

朋友已吃過兩餐,我餓底,於是我坐下就點了個黑松露炒飯。

非常乾身又粒粒勻稱入味無粘埋一舊舊的炒飯,絕對係精彩!大酒樓,酒店都做唔到啦。

勁正!



排隊入店時後面的一對食客大讚店的咖啡好味,好高質。我不太受得奶,所以嗌了個美式咖啡。味是我愛的苦味,意外地超級滑和順,大愛呀。

愛品啡的朋友試了店方獨家的橙汁咖啡,都話非常驚喜。

我無拍照啊。下次啦!


芝士蛋糕的芝士超濃郁。朋友都勁讚。


有跟開店方專頁的都知有蛋卷,杏仁餅,豬肉乾,馬仔,瑪德蓮,鳳凰卷等等發售。呢日我都是來添貨。買了朱古力和開心果味瑪德蓮。超好味啦!原來師傅係有藍帶證書。怪唔之得。




杏仁餅非常好味!好香好脆的杏仁餅。簡直不二之選。


買了一罐椰汁蛋卷。不過以我幾日清一罐的速度,真係唔敢咁快開蓋食。朋友也有買,當晚食過已後悔買得太少。嘩哈哈哈!下次睇來都要拉架車仔去買喇。






你試了沒?

沒有留言: