1.5.20

APR2020.5本書

其實喲…三月時有買到書,不過係幾本漫畫,所以無放上來。

四月。買了幾本。還有幾本從台北等送過來。

趁西斜的餘暉,把書放近窗邊拍。自然的日光好過燈光。

人生第一本課金買的BL漫畫。也是我喜歡的漫畫家之一的作品。想想,煲咁多漫畫但唔課金支持實體書來日真係無得睇中譯本就慘慘喇。這覺悟其實係我上個月買到的漫畫,日本出到第七了,可是中文版一直只係出了第一期。陰公。

這是新出的,未睇過故事,所以就買呢本啦。


練字的句子名言雖然在網上可找到海量,不過既然人在書店就入一本吧!反正角落生物是我所喜歡的。


日本人可出書 subject 的範疇真係好海闊天空。怎的《資本論》和蛋黃哥可以聯乘起來?難以想像。所以未睇過資本論的不如入一本睇睇。

或許,人生需要一點火花!


這本《聖殿騎士團》是新上架書,一見到已想要。無睇過價位就同漫畫店說留書。原來差唔多兩舊水。不過勁厚,絕對是重量級作品。

和先前買的關於十字軍的書,可湊成一套睇了。


還有井上雄彥的 《 Slam Dunk 10 Days After》 畫集。2009年的畫集,呢日我去到書店見到,買啦!緣份來啊。

的確好貴。


五月了,加把勁吧!

要麼就會懶散下去…要麼?好麼?

沒有留言: