1.3.18

FEB18.買書16本

話唔買唔買,呢個二月,無啦啦都買了十幾本書。點解咁咖!哈哈哈。

首六本係在博客來訂,廿六號寄到手。

《百年孤寂》。想想書看之後其實都會把書放到 Sparktake 度賣,那個漂亮但價格稍貴的限量書衣版,嘿嘿嘿,還是放棄好了。

因為要訂其他書,所以把這本一併訂購。了個懸念。哈哈哈。


《貓語人:殺意樹》。這是新版本,不過以前未睇未買。這個封面很美。


《愛自己沒那麼難》。我是在元朗一商場的店外看介紹知道 Jack Chen 這位老師,有 follow 他的面書專頁。所以他出書,講人生很多人覺得「最難的功課」,買本支持。


《乩身:踏火伏魔的罪人》。補買返本卷一睇。哈哈。


《古都》。朱天心的文字很美,不過早期的作品未睇過,所以搜刮返本成名作睇。事緣書是十幾年前出,我去過樂文,開益,森記都唔見,誠品幾殘下,所以最後決定直接在台灣訂返過來好了。


《地海巫師》。因為作者一月往生,見不少人談論盛讚她的地海系列。未睇過的我心思思唔知合唔合河車卻又唔係好想一野買哂成套六本〔突然好理智〕,於是先訂卷一的《地海巫師》回來。


星期日早要在上環上堂,無法日上三竿至起床,假日的活動時間多了許多,結果係錢都用得多了。

這天,逛書店去啦。中環的上海印書館。

《盲人鐵口斷》。屬八字算命。唔知之前有無講過,其實一個人的生日時辰天干地支哩,係可以睇到佢高矮肥瘦黑白咖,當然,熟哂入腦就琅琅上口就勁啦。呢本係口訣,想起以前跟老母去搵深水埔天后廟擺檔算命的盲公睇流年,睇埋佢用龜殼占卜,童稚的我那時覺得不可思議。〔當然,龜殼占卜銅錢排陰爻陽爻應該係易占那瓣。〕

盲派有盲派的口訣,自成一家。難得出書介紹,所以先買這本來睇。在書店度還見有好幾本啦。


《陰符經集釋》。上古黃帝所寫咖,三百餘字點解點用點拆,成了一本書。


《香港風水漫談》。封面實在太可愛喇,於是拎起揭下咩料。我見內頁明明印住1975年發行,可是整本書紙質好白又無甩墨情況,內頁又無寫明係重印喎,於是問店長〔老闆吧,刨緊馬經聽緊賽馬〕呢本係咪重印版。佢話係重印呀。唔好意思,後來才知曾子南係近代著名的尋龍點穴高手,曾在香港住過,跑遍香港各地,寫下這本書。因為他寫的是1975年前整個香港的山水風貌特色,所以我便買下。哈哈,絕對係另類香港遊蹤吧。


《皇極經世真詮-國運世運》。呢本書好貴。不過在星易度問左店長拎了出來唔買又唔係幾好,我確信用了D錢係會賺得返,所以明明要HK$288打八折都照買啦。

唔好問我睇唔睇得明。哈哈。


在灣仔森記…

《乩身》。男主角係中壇元帥〔哪吒〕的乩身。他有些什麼經歷?買書的時候沒為意,有前作…看來要買返來睇。當然,新一章也上架了,都要買。哈哈。

近日台灣有個節目拍一班小童「訓乩直播」,好恐怖的,都唔明D大人點解會帶D細路去玩咁大。


《S.T.E.P.》。因為想追返陳浩基的作品,所以見書店書架上有,就買這本。


《異人》。講人性。


三本書係「外遊」其間買的…


那天在網上見到真步堂的書,教人睇曆書〔通勝〕,咁無理由唔買,所以落堂食飽飽之後去了旺角入貨。

購於金魚街間陳湘記。


之前在大眾見過《獨立屠場》無買,之後一直搵唔返。呢日在樂文再遇,不可再錯失機會。


2014年尾,覺得應該好好認真地捧讀歐威爾《動物農莊》。拖著拖著,直到月初突然心血到,買了這個版本。樂文得這個版本咋。

唔知點解一直提不起勁去睇呢本,所以早年睇過《1984》就係未睇過這本。邪就邪在,同月真人版農莊突然正式全球公演,嘿!連帶這書名都成了鄰國的禁語,唔准提。

使唔使咁巧合呀!又是預知能力?


咁多書要睇,究竟hen懶〔已是常態〕的我做得邊樣?

哈哈。

都係一句,加油加油咯!

沒有留言: