13.11.17

上堂畫生命之花

報了名上堂學畫生命之花。堂上用的係圓規,不過我諗,只要係圓的物件,罐蓋呀,碟仔呀,樽底呀,膠紙呀都可以手到拿來用來畫圈,一把年紀,沒必要再刻意去買個圓規畫公仔吧。而且我都唔係有耐性會坐幾粒鐘去做一件事人嘛。

重要係,窮L嘛,執生最重要。YEAH ~

我呢個功課絕對係錯誤示範啦。見到嗎?歪了。有接著點駁唔埋,嘩哈哈哈哈。



這次有5個人上堂,好好笑,5個人為自己的功課上色,都用不同的方式:有先塗外框,有按七輪的色上,有關心混色深淺,有一往直前塗呀塗呀,而我嘛,因為唔知點搞,反而胡里胡塗塗出七朵琉璃苣出來。哈哈哈。



時間關係,個堂其實已經超哂時,哈哈,不過大家好想塗多點,於是最後我帶著七朵琉璃苣落堂。哈哈。

一個圖形,真係可以千變萬化。

換了是你,會塗上什麼樣的色彩呢?

沒有留言: