12.9.17

粉晶.Rose Quartz

去水晶店又遇上貴人!想買粒舒俱徠吊墜送畀朋友,於是落油麻地啦,推門時見到店內正選購中的女士就是上回教我揀舒俱徠的高人,哈哈哈,真係正念得回應喇。當然請教高人買什麼式樣顏色的舒好啦。嗯嗯,舒仔哩,下次再講。

先講呢兩粒粉晶。

這陣子睡眠不足,抵抗力差加我手多多成日搓面,瘡爆不停,而且結痂後紅印又唔褪色,八陣圖咁喇。於是高人揀了兩件粉晶畀我,叫我返屋企浸一晚,翌日晚用那些水來洗面。持續一星期已看到效果。持之以恆就最好啦。

哈哈,想有芙蓉面色,會努力做。

石是佢幫我揀,所以我都無轉,就買這一對。



之前想整 detox drinks 而買的樽,現在大派用場喇!哈哈,兩件水晶剛好可一孖放在樽底。fit 哂!


gogogo。

沒有留言: