5.7.17

綠隕石.Moldavite

綠隕石係我去 Gem Fairwish list 之一。即使知道係玻璃,不過還是想買。不負己望,買到啦,仲係以優惠價買到。哈哈哈。

這隻介指,原US$118。有半價再乘7.75。五舊水有找。 檔子最細圈得8,我戴了都係有鬆,照買啦,二來少見,二來冷縮熱脹,在場內試OK不代表出街戴佢唔箍手指。哈哈,我一直以為我平日戴的介指係10號咖。呢隻竟然8號都有鬆。


這個 6.1cts 的 Moldavite Sterling Silver Pendant 原價 US$79, 都係有半價啦。有大大粒的款,不過我用來穿在手鏈度,所以小巧款式都夠用。



好滿足啊。

沒有留言: