31.7.17

Florihana.鼠尾草.薄荷

需要用鼠尾草精油,記得係呢隻牌子,於是去了香港代理度買。順個便,買多幾樣好東西走。

200ml 鼠尾草純露。放在公司噴自己啦。100ml 有噴咀,不過店子剛好無貨,所以買這個200ml。



薄 荷 精 油。

哈哈,睡房無冷氣加上我長期唔開窗又長開鹽燈,加上一邊牆西斜曬到應一應,室溫比廳高至少2度。靠門罅沁鄰房的冷氣竟踏入第三個夏夜。不過,在這個打唔成風的悶熱天氣,仍未捨得拎千幾二千買塊竹蓆的我真的要諗諗計。想起朋友常常提及的薄荷精油,於是趁去買鼠尾草油,順便加一支薄荷。

沒有貓同睡的日子真係搽乜上身都唔驚啦!睡前把薄荷捽落手臂,前後頸同埋額頭〔good,竟沒有刺鼻的氣味〕,加把風扇整個人基本上已經涼浸浸,看來這支薄荷油會 keep 住用喇。

好想推介畀租床位 / 籠屋 / 無冷氣的人啊。


係。我在店裡買了兩支鼠尾草油,一支 Saga Spanish ,另一支係 Sage Officinale。店裡沒有 Saga Spanish 的 tester ,而且剩得一支 5ml 存貨,負責人話少人買咖。又唔係貴,又想知咩味道,咪買埋囉。反正擺一支在公司做能量工作是王道。臨走前,我話佢知,這油用來洗水晶呀。



其實兩隻味真係唔同,不過,想起來因為夏天老人家開冷氣所以我好耐無燒鼠尾草,我竟然忘了燒鼠尾草的味道。哈哈哈。

搵個周末周日日頭開壇先。

沒有留言: