24.6.15

Eyelash Curler

一直都想買支電熱睫毛捲曲器令雙眼更厲更超,哈哈哈!坊間有不少工具,平到幾十就有交易。太近眼嘛,既然要買就真係唔可以慳一百幾十,事關有咩差池令眼睛受傷的這話就真的咩都喊唔返咖。

當然,買日本貨感覺好尐。

日立同樂聲都有,邊隻好呢?好難決定。於是,那天午飯去了友和〔不是吃日本菜那個友和啦〕 一趟睇睇。店員是個女生,知阿桔想買這個,於是推介樂聲這支工具。

盛惠HK$228。 


話哂第一次用呢類電器,明明跟住圖片做,加上它可以夾起睫毛燙捲,難免雞手鴨腳,騰哂雞,搞唔掂。幸好,在網上搵到教學短片,掌握了竅門,夾毛捲毛就好順利喇。

沙膽桔表示近來常常恃勢厲人!正!

有教學片:


延伸:
Panasonic 日本官網介紹〔香港官網沒有此model發售咖!〕:
http://panasonic.jp/face/products/EH-SE70/

友和電器:
http://www.yohohongkong.com/

沒有留言: