10.3.15

NIVEA

同齡的朋友 F 話畀阿桔知,佢同事個妹〔比F和桔還要大兩歲〕的皮膚好到不得了。問平日用什麼牌子護膚,嘿嘿,竟然是 NIVEA。話說她早年去乾燥的高原旅行,買了瓶 NIVEA,用後皮膚竟比旅行前還要好,於是從此就用這個喇。

這瓶日霜含 Q10Q10 是什麼大可去孤九一下就知,這裡不贅。不過,上次買了支 Kose 的 Q10 手霜,阿桔見大支就用來搽埋身上的癢到爆的濕疹,卻搽好了皮膚就真係堅料。所以,有打算再買所有含 Q10 的護膚品來用。當然,同時,阿桔用緊的P乜-C牌子面霜,卻因為效果完全唔明顯而困惱。唔用又肉赤,用又不覺好,真煩。就在這時,朋友的介紹好東西,就好像苦海明燈。點亮了桔。

在藥房找到這舊包裝日霜,唯一一盒,HK$83。買了。和P乜-C牌打孖搽。搽完再化妝,上粉易了,感覺良好。

在網頁見到有卸眼妝水,正好!在卓記見到,買來試啦!HK$48 左右。

還買埋 400ML body milk  HK$28.9〔超市〕,止汗劑 HK$32.9〔超市〕,晚霜 HK$103〔藥房〕和眼霜 HK$99〔藥房〕。

阿桔買任何東西都慣了睇盒面標籤,唔睇得明成份都要睇邊度廠出。由內地廠出的話,都會捨棄。這德國百年品牌,卸眼妝水,body milk 同日霜,在泰國廠出。而眼霜,made in France 。晚霜,則 made in Poland

有趣。


同一個 pool ,慳埋的錢,積少成多,買了一條白銀條。白銀條未到手,遲些放相上來。

沒有留言: