19.3.15

唵嘛呢叭咪吽

似是梵文的六字真言,加一雙金剛杵,是阿桔早前在金行訂造的東西。現貨係有啦,不過指圈無咁大,阿桔的手指也實在太好肉地喇,於是要訂製一枚。單上議定了用當日的飾金價,所以金價在取貨當日是比訂貨那天升了或跌了都唔關事。如果單上議定係用取貨日的金價,那當日是1,250一錢的,就用1,250計算。單據亦有限時。畢竟金行打開門做生意,不能無了期地等客人去取未付錢的貨。

如果有留意飾金價,呢個月係跌勢。失算了。議定好用訂指環當天的金價,所以用取貨日的金價再篤一下計數機,畀多了七十八元。嗚嗚。

再睇埋鉑金價位,真係肉赤死。阿花安慰,一日唔放都未叫蝕。嘿嘿嘿。而重點係,會繼續跌尐喎。叫桔準備。是啊,下個月的儲糧又來了。

Anyway, 

原來呢個系列都出了幾年。只係呢期常去金行網頁瀏覽才發現啦。果然一睇就欲罷不能。



話說回來,對於指環上的字,即使有美術字成份,但筆劃仍是怪怪的。

這是阿桔第三樣刻上六字真言的物事。

沒有留言: