19.10.13

香水入荷

因為家中的香水用得七七八八,所以去了化妝店急急入一入貨。除了桔媽,其實阿桔都好喜歡早上入廁所竟即噴一下,至少在廁所梳洗化妝品的半個小時,感覺會良好囉。不過,噴的都是阿妹留在家的存貨!結果,噴廁所,桔媽噴手帕,JPG 及其他香水大支細支的就這樣越來越少!

市面的香水絕對是選擇太多! 試的時候覺得正但實際用時出事竟真的試過!記得初初買的品牌係 Moschino ,後來知道一位心儀的人喜歡高田賢三,於是買了噴,希望對方明白一番心事。一場無米粥之後,激心!從此不用這品牌!後來哩,Salvatore FerragamoGucciBvlgariDSQUARED2Guerlain 也用過。較為近期的就是 Viktor & Rolf 。

當然,亦因為有朝出門口前噴 Viktor & Rolf 的香水時發現無哂!補倉之事,真的刻不容緩!

在化妝品店買了幾款迷你水試:


 呢個用過啦!爽身份味真係好正!





因為 Givenchy 那支水的味道真係勁喜愛,所以幾日來去了幾間分店看看買唔買到多幾支,出街放落袋都好方便嘛!可惜,走了幾間都搵唔到,大支裝都無呀,結果,趁去老銅,索性入免稅店一趟入貨!原來呢支水有好多款咖!但免稅店有售的卻只有這支。至緊要係唔貴!

把大小兩支放在一起拍照,好像不同。連味道也有偏差哩!


不過,一樣喜歡不已!

Givenchy Eaudemoiselle : www.eaudemoiselledegivenchy.com
Viktor & Rolf  :www.viktor-rolf.com/en/fragrance/?m=1

沒有留言: