24.3.13

流料與流文

話說職場的 CIO 將在今個月尾離任,開公司做老闆。他由2000年尾從澳洲過來,至今都12個年頭了。部門至大的要散水,好好睇睇都要做場大龍鳳餞別。

場大龍鳳有什麼搞作我不是搞手,就真係唔知喇。不過,有關團隊就特別為阿頭整本 album 畀佢留念。咁都好正常丫,話哂佢都在這裡耗了十二年青春。

組員派了一張紙畀我,叫我寫幾句話,最後把大家寫好的貼在 album 裡喎。



呢張紙。。。寫蝌蚪文?蠅頭小字?上款下款 good luck good bye 就滿咖喇喎!

望住這張和 post-it 3"x3" 相仿的紙〔一元女皇頭港幣是用來做比例,無花假!〕,心裡真的飄出幾隻字。最不可思議係,問本 album 幾大,卻得知同周街人手拎平板差不多大小。這些明明是 memo 紙一張,卻要寫「不可太行貨」的餞別話,且不可平排貼在 album 上,要像註冊處的通知一樣疊著展示。

嗄。。

也許,心意,創意和 budget ,原來真係好視在人為的。首先,不是人人有份寫紙仔,再者,花多少少錢買本大一點的冊子買唔好咁求其的紙會好難為好肉赤咩?

呢幾日一見檯角這張我怎樣也無法下筆的紙,失笑。拍照傳畀朋友睇,有朋友即回應  『cheap 到無朋友!』。有人見相爆粗。有人冷笑『人一走,茶就涼』。嘿嘿!

既然咁流,我都寫篇好流流廢的配合。當然,前提係,我點都唔會用呢張紙囉!

流文如下〔獻醜〕:

How time flies! I still remember the first day we met in year 2000 and your first speech and performance (sang a whisky song) in the welcome party @ XXX club. 

Honestly, it is too early to say goodbye to you today. Nevertheless, I am glad to hear that you have achieved  your dreams and starting your own business.

I take this opportunity to say thank you for your continuous support over 12 years as it helped me develop professionally. I have learnt a lot from you.

May success follow you always.

Goodbye! 

嗱,起承轉合齊哂,加埋尐尐鞋油,算係咁啦!我更無啦啦在公司電腦籠底搵到 12 年前佢  solo 時的相片〔是我拍的嗎?〕!將寫的相的威士忌的整合成一張特別少少的紙畀佢。

好來好去。好來好去。

沒有留言: