19.3.13

粉飾太平

話說早前桔入了一些面粉,今次分享一下用後感。

SKIIcellumination pan-cake 係有人相贈,所以未有去配番個粉盒。亦因為放在家中不隨身出街,暫不打算花錢買個盒載起佢。

個粉幾好。



NARS 的 pressed powerradiant creamy concealer ,感覺很好,真的好喜歡。桔正打算買多一支 radiant creamy concealer 放落袋和盒 pressed power 跟身出街。一早執番五官出街,下午就走樣咖喇,尤其是在辦公室。試過先印去臉油,再補上 radiant creamy concealer 遮遮掩掩暗瘡印,再掃一層 pressed power ,效果很貼很好。radiant creamy concealer 好似唇彩的大小,帶出街實在太方便!所以會買多一支旁身。

唯一有點不知怎處理,就是 pressed power 的粉撲。薄到好似一片護墊,拎起用它掃粉,真係唔多方便。當日我買的時候見粉撲咁薄,便問化妝小姐有無新的可買。她竟然說這個係無 refill ,需要時要自己洗。嗄! 

R 頭添!



沒有留言: