16.10.07

美男子

因為《色戒》,近來都聽到民國有「四大美男」。汪精衛係其中一位,於是上網搵相。。睇落又真係not bad,乾乾淨淨咁喎。。原來民國四大美男分別係:

汪精衛
張學良
梅蘭芳
周恩來

唔知這四個係點樣兼幾時被選出來呢?當時整個社會好亂好動蕩嘛。。本身又有幾多美男參選?

不過,我細細個睇電視都覺得周恩來好順眼。。哈哈。。原來佢排亞軍。

4 則留言:

匿名 說...

我都嚟打個招呼~
你近排點呢?
:)

匿名 說...

你好丫。。
我近排保持個個星期2次去醫院做物理治療。小腿要電神經肌肉,手腕要敷冰,手要練力。。
一個月見醫生一次兼x-ray。。
醫生們個個對我都好好,一同拯救我手的活動能力。。所以我都好努力練習,不想令他們的心機白廢。

另外又睇緊中醫飲中藥調理身體,又勁戒口。。
刺身、罐頭食物、菇類〔包括靈芝〕、花生、龜苓膏、微波爐叮熱的食物、加防腐劑的、雞、鴨、鵝、蝦、蟹、貝殼類、午餐肉、火腿。。。都要戒。。
沒法啦。。大夫苦口婆心再三叮囑叫我一定要忍口。。身體係自己,真係要聽話。。

匿名 說...

周恩來直頭型仔啦。
梅蘭芳....唔係黎明呀,哈哈。

現代,我選小馬哥英九。
薄熙來都幾有格架。
上海市長韓正都靚仔架。

匿名 說...

咦。。男生的眼光跟女生真的不一樣。。
我覺得阿英九太油膩。。太粉。。
哈哈哈。。