2.7.04

六月煲戲 .記錄

〔5〕SHREK II
〔6〕THE LADYKILLERS
〔10〕大事件
〔11〕GODSEND
〔12〕THE DREAMERS
〔19〕TROY
〔19〕SHREK II
〔26〕MCDULL, PRINCE DE LA BUN
〔30〕SPIDER MAN II
〔影碟〕 家有喜事
〔影碟〕觸不到的戀人
〔影碟〕CUBE II - HYPERCUBE
〔影碟〕百年好合
〔影碟〕大內密探零零發

《TROY》中 BRAT PITT 飾演的神話英雄 ACHILLES 成日都攬住女,最後都為女死為女亡,究竟他是戰爭英雄還是床上英雄?他一個人騎著馬車去 TROY 找敵人晦氣,這衝動絕不是亦從來不是一個真英雄的所為囉。另外,ORLANDO BLOOM 飾演的 PARIS 都好唔掂。懦弱是這個角色需要,但他真的非常怪相,也非常窩囊。。我真係頂唔住。〔當然,他榮登世界名人鑽石王老五也真匪夷所思。〕這電影比想像中真的差得很。

《MCDULL, PRINCE DE LA BUN》中最得人喜歡的不是麥炳、麥太、菠蘿油王子、MCDULL。。而是超可愛的「情迷海鮮 PIZZA」。

《百年好合》原來都幾好笑。。雖然略為俗。。老實講,若非有靚仔古天樂撐場,我都唔會睇。

《大內密探零零發》其實都幾好睇咖。我最鍾意那一場係劉嘉玲收到零零發送贈的夜明珠後,開心感動又失措地在廳中傻了般撞來撞去然後含著淚對零零發講多謝講我愛你。。嘩,真係好正。

《觸不到的戀人》好靚囉。。個海。

《CUBE II – HYPERCUBE》好正。。亦好恐怖。

《SPIDER MAN II》水準之作。我非常喜歡。

沒有留言: