1.9.20

Pilot Silvern Fountain Pen

之前在IG見人upload圖中的Pilot Silvern 鋼筆,在日光下靚到黐線,我就當然被鹿撞啦,於是在鋼筆谷內分享。估不到月後,鋼筆店老闆入了這個系列〔共三款〕,心動不如行動,而且係 sterling silver 嘛,比起同樣價錢買支膠桿筆,谷友都話這個非常超值,於是就落去店留貨。

呢支係目前買的鋼筆中最貴的一支〔嘿嘿,是之前最貴的一倍〕。同場我的朋友被毒到都買了同一款,不過我買F嘴,佢買了M嘴。哈哈,老闆入貨唔多,這叫緞〔つむぎ〕款的筆,最後兩支都被我和朋友留起。到贖貨那天,飾櫃只剩下一款筆。放心,店主話補緊貨。哈哈。

望著就開心。

這支是全新,取貨時新筆需要剪袋。




筆嘴靚到令人望不停。


要銀筆不氧化變黃,就要好好保養,最好是每次用完用抹銀布拭抹,不用的時候也要耐唔耐拎出來抹下,用zip袋密實地包好減少接觸空氣。

唔煩唔煩,因為係愛呀。


下次分享用這筆寫的字。

Official :

Pilot JP

沒有留言: