4.3.20

Aseptoman 消毒搓手液

網購了2L德國藥廠出的消毒搓手液回來,是外科手術室用的級別。以我日常一出門就不停消毒狀態〔出門口後消毒,按lift掣後消毒,入lift按掣後消毒,按開門掣推閘出大廈後消毒〕…2L的存量唔知夠唔夠捱過呢個疫情。尤其係社區感染日日有新數的情況下…

買的時候剛好街上人正搶購搶空市面的消毒用品,最怕買坐地起價的我,都係買飛機空運而來的好東西算喇,HK$350/1L ,貴就貴了點,不過對於喜歡試品牌的我,兼捨得買防疫用品的我,真係不必太多考量買定唔買。

唉。話說回來,點會料到,今年會海外網購些完全無諗過會買的東西。

更料不到,當香港人搶購全球防疫用品,食物及日用品後,其他國家的市民也因為疫情爆發相繼去撲同類物資丫。

所以,咪太老定唔買唔防,防疫用品還點都要貯幾個月的量才好。



Official :

Aseptoman®️ 

沒有留言: