5.9.16

Gene Keys / Venus

早前,上了一個 workshop ,教在茫茫人海中尋找愛人。因為課程介紹有講業力法則,於是報名去聽聽啦。

當中提及human design 及 gene keys 。下圖就是我的  profile。這幅圖出現我覺得不可思議!因為出現了易經的64個卦。原來,可以套落卦爻度!對於剛看了易經64卦的書,這個巧合真係意外。

講返轉頭,如果我在行為上有偏差,都係 gene 引起。我唔想咁咖!


不過,由於同年同日同日同時出世的數字都一樣,這個圖表的顯示,就好像少了我個人的獨特性。而且,嬰孩沒經驗過童年青年,那紅色堆波波係準定唔準?班上有成廿個尋愛的人,而且好多人都係想知自己號碼的意思,所以Q&A的時間真係唔夠。

當然,可直接約見單獨解圖,不過費用真係好貴……而且,解完都要 solve 啦,咁又是另一筆筆筆的數。哈哈,要醫都要付錢咖。遲些才想啦。

至於尋找愛人那方面…還是有點困難。

Gene Keys 可以去 YouTube 搵。或可看以下介紹:

沒有留言: