3.7.07

六月睇戲記錄

〔9〕Pirates of the Caribbean:At World's End
〔13〕Cashback
〔13〕Ocean’s 13
〔16〕Fantastic 4:Rise of the Silver Surfer
〔19〕戲王之王
〔24〕跟蹤
〔30〕Shrek 3 〔英語版〕
〔7月1日〕每當變幻時
〔7月2日〕史力加3

其實,想入場更多。

沒有入場又想過睇的:
《Zodiac》:雖然是David Fincher,電影有Jake Gyllenhaal,可是市面反應好像不算好。
《綁架》:兩個女角都想睇。卻來個正正得負。一直拖著未看。想起《怪物》,都是綁架吧。
《老港正傳》:其真我好想睇黃秋生咖。不過聽到電影的拍攝似男版《金雞》,就打住了。因為個人真係好唔鐘意睇《金雞》式的電影。收費電視曾播《金雞2》,睇了十幾分鐘都頂唔住喇。太刻意卻扮不經意的電影,不愛看。而且,還是比較喜歡前名《老左正傳》。



Pirates of the Caribbean:At World's End
有些電影睇第一次真係未必明。於是才須要過濾一下,沉澱一下,再入場睇多次。針對不明的地方把精神貫注。Pirates of the Caribbean:At World's End是其中之一。我想,包括我,很多人也一樣對著這3個小時的「大戲」內某些情節和內容睇到一頭煙。人物多,性格又反覆,各人智慧的角力,來不及想點解咁,故事又繼續推進。。的確要空間讓腦袋把整個劇情再重新整理。
電影中最煞風景,是最尾Keira Knightley的粗腿吧。估不到瘦到排骨的人,腿仍這麼粗壯。花數分鐘才等到睇片尾的「10年後」,有點「嗄!」囉。。

Cashback
感覺很久沒看過這樣清新又好笑好又爽脆又好地道英式的電影了。坐我後一排的一位先生笑聲幾乎未停過。看來這套戲真令人看得心情愉快。
雖然電影裡大部份出過場的女性角色都要剝光,可是效果及拍攝手法一點也拍不出冶容誨淫的感覺。。當故事敘述男主角小時候在家中遇見那裸體的瑞典美女,他形容從此開展了他對那種從女體釋放出來的「美」的追求。。這份啟發和懸念,想必令人男士會心笑,也令女性動容。
〔無疑,我那刻都覺得鏡頭下那裸女真的很美,她那胴體的每個輪廓,都美極了。〕

Ocean’s 13
飾演Willy 的Al Pacino,對佢來說這角色很易演。。可惜角色其實很表面,亦唔覺這個角色有幾狠喎。。難道講幾句,兇人幾句就叫狠?他的女助手都如此夠膽死亂七八糟,怎狠呢?浪費了一個角色。。希望下一集再有Al Pacino啦。。我想睇他反擊的狠樣。
睇了11、12。。沒理由不看13吧。。尤其有Brad Pitt 和 George Clooney喎。。呵!

Fantastic 4:Rise of the Silver Surfer

戲王之王
坊間都盛讚阿Sa做得好。是事實。睇得出她真的好豁出去飾演這個角色。而詹瑞文就不停食老本,模仿回他在舞台上我們作為劇迷見慣見熟的技倆。。雖不是黔驢之技,可是見得多也悶啦!於是沒有驚喜,沒有進步,就變成沒有水準。
戲裡面最好笑的一句對白,我選出自谷德昭講「幾球」的冷笑話。。真係諷刺得來又好好笑。真係一棍扑死不少所謂的「artist」。
電影拍到好似我睇緊drama而非電影。。有好些片段完全銜接不到,有些地方又太刻意「硬加」一場怪怪的,整體變得突兀鬆散。算是計算失策吧。
大量好爛但仍會笑得出的笑話穿插。。雖然我覺得比無記電視的肥皂劇笑話還要差勁。可是,如果放開心情,單純想入場輕輕鬆鬆2粒鐘的話,這電影都算是不錯的選擇。
有時,真係唔好要求太多。。
濕地公園變成演藝學院,真cool。

跟蹤
勉強一個平日唔講粗口的女星在電影裡開口埋口都要講粗口。。邵美琪演得好突兀生硬。她講的粗口,也特別刺耳難聽。。『妖』也妖得不自然,『Q』也Q得不自然。。理應講慣粗口的不會這樣。。為什麼不搵一個平日都講粗口的女星擔演這個爛口女警呢?
不過哩!套戲真的好。
要斟酌的,大概是點解好似做成隊狗隊到得一隻「豬女」咁多!而豬女除了狗頭外,就沒有同其他狗仔狗女溝通?唔係一個大 team 來嗎?

Shrek 3
港式的笑料。熟口面又好笑。英語版同中文版的對白不同囉。

每當變幻時
睇到喊。。

6 則留言:

匿名 說...

"男主角小時候在家中遇見那裸體的瑞典美女" <-- 係男主角嘅媽媽嚟架~

匿名 說...

是嗎?我真的忘記這一句。

匿名 說...

跟蹤、魔盜王和史力加,我都有同感,哈哈哈。

匿名 說...

唔係喎,那裸體的瑞典美女係一個HOME STAY留學生,十七歲左右嘛.唔係媽媽!

匿名 說...

其實我記得那美女好似係「爸爸的女友」。。

匿名 說...

terence,
give me five。。哈哈。