3.12.06

my stuff @ k room


。。。

3 則留言:

kristie 說...

病仲去玩,應該多休息嘛.:P

匿名 說...

係law,飲住傷風感冒熱飲唱K,太博了吧!

近排做乜係咁貼相既?

匿名 說...

kristie,
我覺得有點似自殺。。哈哈!其實除了桌面的傷風感冒丸,友人更借我藥水噴鼻〔通鼻塞〕。。出街前我還飲了一大杯鹹柑桔減喉痛。
好彩朋友見我「勢」「色」都唔對已取消打邊爐。。嘿!
一次半次。。不會咁癲了。
我都咳左兩日。。狂灌水都唔掂。。看來今晚要碌去睇醫生。
多謝關心。。=)

kitb,
難得高興啊。。
近排無乜時間砌文。。又不知寫些什麼。。又無咩心機寫自己或不關己的事。。又不想丟空個blog喎,所以有相就貼上來頂住頂住。。
哈哈哈。