11.11.06

浪茄行到我嘔茄

星期六和同事一行五人入西貢行山。在西灣亭起步,經吹筒坳去浪茄。。對我身體來說,上山呀,拾級而上的路程幾乎要了我的老命。。山路崎嶇不平,雖然不停呻苦,幸好最終都有驚無險,無碌落山又無仆山。哈哈哈!
人在深山中,左手手腕腫得嚇人,幸有同事施冰水可緩急,佢話係因為那位置做過手術喎。。下次覆診見醫生問問。
〔謝一水之恩!〕
點解浪茄無船去黃石咖?我真係行唔郁。。
離開浪茄回水壩那條上山石級路,我幾乎上廿步就要停幾分鐘再抖擻。。
哈哈哈。。是次行山活動,我又係包尾大王。




終點站。無力再行。打的回去。

2 則留言:

kristie 說...

行山可以行到無力再行,恨死我喇!!

匿名 說...

很久不見~〔雖然我肚餓時會去妳的blog看看。哈哈!〕

咁樣行山好險呀!哈哈哈。。我真的亂來。

我就好想好似妳放在blog那段咁,可以在草坡笑住來碌。。不過香港好似沒有。。