24.9.06

相思光年

一直以來都頗抗拒韓國電影。如果港產片令人聯想到黑社會,那韓片就是絕症加絕戀。這樣的愛,太苦了,不想看。遂,看過的韓片六隻手指數得哂:《我的野蠻女友》、《我的馬拉松》、《假如愛有天意》、《觸不到的戀人》、《JSA安全地帶》和正在上映中的《相思光年》。六部電影中,又只有《假如愛有天意》和《相思光年》是買票入戲院看正場。。湊巧,兩齣都是曹承佑當男主角。
入場原因:朋友好想睇。
《相》片的女角勁似莫文蔚,連髮型都似足《食神》火雞的髮型,真係潮到爆喇!
電影一開始就點出主題:純愛。什麼是純愛呢?怎料,電影演繹出竟然是「鈍愛」。
沒法認同男主角對這份愛的處理手法和堅執態度,曹承佑演技再好,我也感動不到。
結局很爛。何不索性讓女角名正言順做外星人呢?

3 則留言:

匿名 說...

我都唔係成日睇韓片, 同你一樣怕個種催淚既情節...

不過, 好喜歡馬拉松曹承佑…
同埋,《生死諜變》好睇!
(唔係催淚戲, 放心~)

仲有, 手好番未呀?
好好保重啊!

匿名 說...

sputnik,
Hi!我隻手要開始做運動鬆鬆那「硬哂」的手骹關節。。痛痛痛痛~ 下次覆診若醫生不滿我的進度,就要搵物理治療師「幫」我。。痛痛痛痛痛!
喔!我去過妳的blog,但留言後按send卻出error..所以留不到言。我也祝妳的家人早日康復!
〔聽聞有人話試過狂食五色靈芝一個月後「那些東西」消失左。。〕

匿名 說...

咁你要多d做運動啦! 因為, 聽聞做物理治療唔平…

多謝你既關心, 太后正在康復中, 亦都有食靈芝類的藥物(有醫生推介)~
你要好好運動, 舒番鬆d關節啊! 不過都要小心~