7.5.18

Coin Ring

那天如常去 FB 遊走。見到follow了一段時間的 Orannie Coinart 專頁 post 了一枚美麗的 coin ring ,係用墨西哥兩披索的不鏽鋼外環打出來,當然,令我心心眼係這外環的圖像係來自阿茲特克神曆 tonalpohualli。這曆法是西班牙未佔領墨西哥時當地民族一直使用的曆法。詳情不贅,有興趣了解了解咪走去問Google 啦。

原本圖像有廿個,不過這枚披索只選了十款成為貨幣的圖:蛇、房屋、花、鷹、死、水…等等。

一直都好想整枚 coin ring 的飛雲覺得係時候喇,於是約上堂時間,呵呵呵。打鐵趁熱,趁團火仲燒到烘烘咁。約了幾日後上堂。

兩披索的本來樣子。



另一面係墨西哥國徽。


哈哈,我用的是20172披索,所以花紋未被歲月磨損。仲好清好光潔。





好好用的 deburring tool。這課堂其中一款工具。不過我諗緊繞銀線和銅線首飾係咪都可以懶懶地用佢來修披口算。

哈哈。




Ollin ?






戒指整好當然戴住走啦。正!

即係咁,呢隻 coin ring 原來好易整,在網上睇過不少係鑽開中間再不斷打呀搥呀才整成的戒指,這個只要取出外環加幾樣功夫工具就做到,蠢鈍如我都可在一小時內整好隻戒指,話無挑戰性係呃人啦,話哂要用火槍,要搥,要壓,要磨,要捽拋光膏咁咁咁咁。加上第一隻自己整的 coin ring ,真係好滿足。

想要一隻銅手鐲的我,諗緊下一次挑戰…呵呵。


FB : Orannie Coinart 

沒有留言: