18.5.18

Althaus Black Tea

一直都未分享。

有前同事去了德國工作,話有野想買可以代勞,於是拜託佢和 Partner 幫我買呢隻茶。呢包茶,坐了飛機三次,隔了差唔多半年至到我手上。

事緣我訂的貨唔夠重,湊呀湊呀咁,都搞了一段日子。有日收到短訊時人在街頭,對方問我地址,咁我就好快手打個地址畀佢,卻打漏了座數。咁對方印好了 sticker 沒有再搵我 verify 就直接去寄。到我發現時包裹已在德國郵政。因為有號碼,我都有聯絡多次本地郵局,可是對方話未有相關包裹抵達消息。後來唔知咩事喇,因為地址不對〔頂,這中心得A座同B座之嘛〕,郵局直接把郵件打回頭!即係掟返去德國!於是,一段日子後德國郵政收到這回頭包裹,就通知前同事,而佢亦要填張表格遞交確認才可取回包裹。話明表格,係要寫埋包裹的內容,同事因為中途壞過電話,我買了什麼的記錄無哂,於是由我唸返有咩啦。

辛苦取回包裹後,又要再寄。前同事話佢記得公司地址,於是由佢打 sticker…畀我過目時我發現街號錯了。哈哈哈,好彩呢次在寄之前再三核實,否則又再環遊世界。

收到包裹,彷如隔世。

所以,呢包茶,充滿故事。


另有一點不得不說,這牌子前同事的 partner 話在超市係無得賣,佢都要上網訂,重係要用德國國內銀行發行的信用卡先訂到。所以,好刁鑽。

沒有留言: