30.5.18

嗎㖘蓆

呢期好熱,為了睡得好D,要出動買張蓆喇。買咩好?藤蓆定竹蓆?唔買大6野,咁,印尼嗎㖘蓆係首選。話哂由細聽到大。好old school 呀。買之前問朋友買咩好咖,點之朋友嗆一句:『我開冷氣喎,唔使用啦。』,哈哈,又係喎。

想起旺角有繡莊賣蓆,唔貴咖,於是走轉旺角。原價HK$580的,店主話我爽快於是HK$520賣畀我。強調一下,熟我的朋友就知我從來唔講價還價,買就買,唔買就唔買,無謂R婆仔數。反正慳完呢邊轉個頭都唔知洗左去邊。哈哈。



包裝係啤實無得即場拆,表面哩,都似好滑,不過拆出來之後發現好多刺,真係 raw 到一個點,幸好科技發達,在網上找到清刺的方法。等得閒至處理。暫時在刺上加床墊睡住先啦咁。

沒有留言: