5.5.18

《沙門空海之唐國鬼宴第一部入唐》21/18

30/04/2018

早前大6電影《妖貓傳》我無睇,不過都略知有日本演員參與。原來,故事係來自這本夢枕獏的作品。點解日本人會寫唐朝的故事呢?心思思了一段日子,想起有堆書未睇,於是暫且 bookmark 左先啦。真咖,當時去到書店都無買。嘿嘿嘿。直到某天在一位醫師的專頁睇到佢篇文末提及《沙門空海》,原來佢都有睇!!!咁又挑返起條筋。常覺得念一動就有回響,後來在書店,就見到這本書放在樂文翻譯書的豬肉檯度。於是,就好順便咁帶埋返屋企啦。

我唔知道呢個系套書,而且,尚有七本。我怎麼又開多條戰線!哎,《地海》都未睇完。哈哈哈。

上網找過,圖書館借到這系列,不過係舊版。而我手中這個是另一位譯者再翻譯的新版。。嗯,唔知有無人對比過覺得邊個版本較好呢?不過,我都係愛捧著新書的感覺。而且,去圖書館借2-8都係舊版,可能有D match 唔到。

〔買書的藉口〕

講返故事,空海大師的淡淡然很超脫,加上佢本身實力如深海,真係佛系界的明星,好閃好閃。呢段日子日日都佛系,覺得刨這本書投入空海的世界絕對係好時間。

而且故事好生動有趣,也有不少佛理。推介。


因為刨緊另一本書,所以尚未訂埋2-8回來。畀D時間我。

沒有留言: