17.10.22

海鮮餐

同家人去了食海鮮…






象拔蚌都有…究竟訂了什麼海鮮?



因為一檯只有三個食蟹,所以只叫了三隻蟹。我?我食,不過係日本菜那些蟹,因為我唔識拆蟹囉…所以呢款整隻上要自己拆,我又唔識分肺同心,所以我一直棄權唔食。




我不知呢一餐幾錢…因為弟婦娘家是流浮山大,所以去海鮮酒家都是留定最鮮又有優惠價。

肉體感覺午餐食得太豪…出了店有點血糖突然飊高〔?〕人見暈陀陀…要扶實人才能行出那窄窄的路…結果,街不敢去,急忙回家攤上床。

老母有問我是否撞到污糟野…唔會卦…我想,因我每朝都有做護身才出街。

幾日後才見正常。那幾天,一到中午就有點浮浮感。

沒有留言: