11.8.17

Sugilite.舒俱徠

我呢件名叫「肥叉」的舒仔係咪好搞笑呢?Sony 手機太顯色,把暗暗位的顏色都拍出來啦。當然,戴得一段時間,就絕對改變肥叉的顏色。有人戴舒仔,有人會戴到表層油亮發光卻依然沉色,有人戴到顯紫卻無油光,真係好奇趣。唔知我的肥叉會不會顯色到手機拍出來的艷色。

話說我在店正揀緊十多件老礦 Sugilite 吊墜,件件都有精彩處,無選擇困難症的我都依然唔知點取捨。咁哩,店裡有位女士就出手教我揀喇。佢話,Sugilite 好有趣,人揀石,石揀人,所以我先揀出心儀的石出來,再逐粒試反應。她把每粒吊墜拎起,叫我左手掌向上,她把石逐一垂在我掌心度問我有咩感覺。有完全無感覺的石〔被抗拒〕,也有篤下篤下的,也有一股暖氣的隊落我掌心的石。

用靈擺的話,有唔郁唔轉,也有逆向,哈哈。真係好坦白。

最後,我帶了這個用暖氣隊我不絕掌心,兼且靈擺表示最合我的肥叉走。哈哈。

順帶一提,當日那位女士話呢粒「因果石」調整甲狀線好強,而且還叮囑我多把肥叉放在舊傷口舊惡上敷。

店裡還有另一位女客都是這樣說啊,出門果遇了不少貴人哩!

如果你想或準備買件舒俱徠畀自己,又剛好看到這一篇,希望這些少的個人分享,能令你從容地找到屬於你的石。







沒有留言: