31.8.17

佛家七寶

在網上見店主教擺七寶,笑完後〔片子係老闆一手拎住手機拍,過程有點論盡,佢邊拍都忍唔住笑〕都心思思想擺一份在公司。於是趁得閒〔真係幾得閒,呢期無課程要上〕就約店主要貢上去店執石仔。

店主的七寶有:琉璃、金、銀、瑪瑙、琥珀、珊瑚、硨磲

琉璃哩,即係玻璃啦,而我揀了金線包杯邊的琉璃器具。



份量自己執啦。那天小女工在店坐埋一邊開動揀揀揀~


這粒 blue amber 係上次水晶放題時買的。怎的像魚子?



我揀這瑪瑙時店剛好有其他客,後來店主見我逐粒揀瑪瑙,話我呀〔哈哈〕。不過我都揀好了。


砌成。不過店主見到後話我掩沒了珊瑚,於是我要再砌過。


這個雪糕杯真係好可愛。


好精緻啊。

沒有留言: