24.6.26

三哥的早餐

這早入了屋村商場的三哥吃早餐,份早餐其實比一些茶記做得好。不過……

話說,店唔夠人,收銀,樓面得兩丁員工,應付過百人……坐好,等一張自助落單的打印 qr code,等。等執檯抹檯,等。等落單,等。等出餐,等。等上餐具,等。而且,廚房應該同樣唔夠人手,餐茶,等。餐點,分上,呆等。咁,食客鼓譟,催落單,催出餐,催執檯,催呢樣那樣,總之大晒態度差的確實有。那兩個員工 AQ 勁,無做到忟憎,努力營役。

這一個早,誤入,擠在一些粗糙的食客中,又未能脫身,一個餐,默默等了半小時,又怕有食客發火殃及,至少搭檯的一件女士嗤到我硬哂,怕找碴發洩碴到我。唉。未食早餐先硬啃一堆無益卻橫著飛的負能量,獨個後悔。



 😓

沒有留言: