1.10.24

添置妝物

六月的時候入的妝物,拍照後一直都未處理。有些快用完,所以找返相片買出分享一下。

清了一缶面霜,粉底液又見底,要補給。咁,想試 CT 的粉底液和 Magic Cream,就在那個早趁路過店見未有其他客,就入去摸摸樽仔,之後自然就坐下來由 BA 動手化了右邊臉看效果。效果好滿意啦,整個妝好貼也自然,色較淺,但不會顯得不精神。準備入夏,一熱會臉紅,所以會考慮比實際膚色淺色少少就好。

結果係,入了一堆要用的。屋企有的就唔買住啦。


圖中小小盒的是送啦。買夠額嘛。還有個化妝袋,結果用了來放 memo 紙。塞滿了。



唇膏小小的,但色就係深紅。想起都好多年無塗紅唇。口罩那幾年之前都有畫過一陣子血盤大口,但職場沒什麼女性會悉心妝扮,加上自己又獨,想想一只化行妝但獨,擺在職場大概跟一隻飄無差別,所以我也懶得畫皮。哈哈哈哈哈。


其實同日我還在一家大型連鎖妝物店補給一些:

Anastasia 的粉底液適合我,我都用到呢樽粉底見底,確要補給一下。我用 160C。非常自然。


StilaOne Step Correct Prime,係我之前想入但店員畀錯貨的那個。呢次我自己在貨架找。對。

這個品牌的 base 易推又透。好用。


沒有留言: