14.5.10

我完全接受唔到囉



據團友D在網上找來資料,Orchard Road有大大小小商場廿多個。各有所好,各有所求,最好兵分幾路,滿足自己之餘,又不必呆等在某店掃貨的團友。憑著電郵過來的一紙的介紹,大家都揀選好自己想去的商場和店舖。我就揀了3個特定的商場和店舖:New Urban Male〔盧廣仲的tee是這品牌〕,Forever 21〔一直想去〕和Topshop〔久仰大名〕。目標商場只得3個:去ION純粹為了拍張靚靚正門照;313@Somerset係最新商場,應該睇睇;而Orchard Central 係為了天台的裝置而去。

於是,義安城咬過榴槤甜品,大家在大街晃了一陣,就對錶解散。

平時鮮會走去行商場瞎逛的我,真的無想過由一個商場林立的城市跳到另一個商場林立的城市shopping。所以一解散後,先到Forever 21再到New Urban Male,睇完無心水,又無驚喜,原來商場又無Topshop分店喎,其他店又無興趣睇喎,咪即刻離開商場,到Orchard Central天台拍照睇藝術品好過。

By the way,第4晚團友知我仍未到Topshop朝聖,所以就陪我去位於ION地庫的分店睇睇。非常可惜,入到去,才見Topshop賣的女裝根本不是我杯茶。在我眼中,Topshop 和 H&M 的分別只不過是品牌名字。

況且,只可穿一季的「時裝」,我完全接受唔到囉。

不過,喜歡行商場愛購物的人,應該會喜歡這種非常密集又非常集中的「Shopping Zone」。

沒有留言: