27.6.08

飲勝


昨日到醫院覆診兼睇MRI及CT SCAN的報告。
這幾天,為了此兩份報告,為了不確定的健康,為了未判定的一切,真的睡不好。
由1點多坐到4點半才到我入房見醫生,這幾個鐘特別漫長。雖然一邊睇書一邊等,但我的心和手好明顯因個人的不安而抖震。
當醫生先說我CT SCAN肺無問題,再睇完寥寥幾行的MRI報告後話我知無異樣,當堂鬆大大大大的一口氣。。
順利過關的心情真的難以形容。
同場的物理治療師話我現在都有行山,我應該搞得掂,所以連物理治療都不用再去喇。。年半的物理治療,終告一段落!
GOOD NEWS!飲勝。
〔蜜糖水咋!〕
咁,係時候安排一下生活。。有個長課程想報。。有樣特別事想做。。嘩。。。哈哈哈!

沒有留言: