17.6.08

在森林和原野是多麼逍遙

鑒於近日有女院友跟另一位男院友問起我是否TB,在此,要為自己澄清一下。

女院友:

點解你唔直接問我呢?對我問這問題,是否感到難以啟齒?不用尷尬喎!不必胡思亂想喇,我話你知丫,假如有一日你唐突地走來問我,我一定會好樂意亦好誠懇地捉住你手告訴你「我絕對唔係TB」啦!事實上,過往歷史和經驗沒證據也沒跡象顯示我是個TB,或傾向TB,甚至是同性戀者。

當然,我是由衷理解你的善意和目的。肯定是,男院友也一樣明白你的打算。只是,我跟男院友聊起此事也只能視之為笑料一樁。對於惡頂的我,男院友知我對佢無意思不諱言鬆了一大啖氣。

男院友:

唔好講到我咁變態成日以鬧人為樂。



難得相愛,又怎會將有限的時間冒失地用來皺眉吵鬧令彼此不好受?太奢侈了。我花不起,也不想種下惡因。

面對愛人,就會發現自己的不足,然後努力去improve。。如果有一個人能令你如此,你是幸福的。

8 則留言:

San Wen Ji 說...

我遇到我的老師,也是令我每天都在改善。

匿名 說...

在人生中遇上這樣一個key person,是十分幸運的事。呵呵。

c.c. 小鬼 說...

女院友從來不覺得你是TB, 所以只是抱著笑料心態去告知男院友...不過,男院友點演繹就。。。

女院友的打算橫睇直睇都唔work, 反而自己中招...真是x.x

匿名 說...

哈哈哈。。媒人唔好亂做,拉錯紅線kick親自己就唔好啦。。嘩哈哈哈哈。。

講番丫,佢話我在你面前扮好好好好人。。你口中的我和佢所認識的我係無可能係同一個人。

這一點我都承認。。嘩哈哈哈哈。。

c.c. 小鬼 說...

叫男院友自我檢討吓...不過,我仍覺得你哋係work

匿名 說...

香港沒有愚人節,不要愚弄我啦。
我經已有一個好鍾意的人,one & only one。因為佢我令我確清了人生的方向,所以我好好好好好好好愛佢!
你都唔好再為我亂拉線喇。
錯哂喇。。

c.c. 小鬼 說...

真"磨孤"我都係在兩位院友msn發表吓啫, 連當面都冇講過, 更沒做任何嘢...所以嚴格來說, 不算拉線喎! @.@

匿名 說...

我覺得院友和小龍work d!