25.8.24

記。0724。工作室

不經不覺,休息了一個月。是調息自己。

連回想,眷念都沒有。

感恩早幾年已從不同的人身上學懂要為自己架設多條跑道。狡兔尚且有三窟,我再懶都要挖多個窩安放自己吧。窩,一早有,也養得肥。

Studio 是早幾年頂唔住屋企而租。當時有感放假都要一早出門口避到晚,去 café 都貴,又唔留得耐,唔係辦法,長遠都要有個地方給自己放鬆,隨意逗留,擺放自己大量雜物的地方。那時搬出去住唔化算,租金仍高……

有天,返緊工的平日,中午去買個飯,就拎住袋外賣,遇到個筍盤,望了五分鐘(感受自己感受),就拍板要租。簽完約收鎖匙的第一件事,係去日本城買了個五層膠層架,先把一粒特別的石頭放在架上,讓石頭幫我徹底淨化個工作室,養光。然後,買書櫃買餐檯買櫈買工具,全由自己落手落腳砌起。

原來我可以邁步向前。

轉眼已幾年。

有朋友有問我現在無業會否退了工作室。我沒有想過。一來工作室租金係有限數,二來,係工作室養住我扶助我滾錢,不是我養住工作室,哈哈。所以我應該加把勁而非捨棄。

以上。



沒有留言: