23.6.22

Elegance and Albion

其實 EleganceAlibon 旗下一條 line 。兩隻牌子都未用過,今次是受人影響而「科水」了解。哈哈哈。

話說,被誘後瀏過網海,見這個粉餅好評多,回購多,所以我才心動要試。想想,應該是我歷年買過的粉餅中最貴的一款。因為有六款,所以攝出少少時間去了專櫃找 BA 試粉。圖中的是3號。撲上臉後,好貼好薄,絕對係適合無乜瑕疵的靚皮人用。而作為一隻阿婆又粗又老,哈,需要好多加工同額外掩飾囉。不過整體來講整塊臉色均勻柔和不少。

〔雖然呢期一口氣換了手上的護膚液同粉底。加上因為食緊消炎藥可令皮膚質素有點不同〕


同時買埋個 base 。正。




因為第一次用,所以買的是 8.8g size 試左先,買大盒的話,如果唔合心意都幾大鑊。個粉盒好薄…帶出街方便。



專櫃有 promotion 。我揀了 HK$1,315 set ,即係以上的粉餅加 base 加埋下邊這一包卸妝護膚品。


BA 見我新用這品牌,執了一堆 sample 畀我。以前這些 sample 留來旅行用,依家就…


努力。

沒有留言: