20.6.22

大排檔小炒

朋友星期一〔現在仍在機艙中〕零時機去英國,星期六那天跟佢餞行食晏〔其實這個月幾乎常見面食食食〕,反正去到那邊吃西餐多,所以我提議吃港式吧。於是,佢揀了大排檔小炒。

之前同佢都有去天樂里那間,呢次想坐得舒服點,去了近鵝頸橋那邊的店。因為有午市套餐,於是三個人嗌了三個午市餐加多一個煲。

可能是吃小炒,加啤酒是必需的。當然,我沒沾啦。




呢個粉絲煲另嗌,粉絲沒有半條黏著,而且放涼了也沒有黏成一團,非常高質!


其他三個菜餚都是午市套餐的小菜。份量絕對係晚市小菜的狀況。哈哈哈。


記得以前的魚香茄子煲是加了鹹魚碎,所以味道偏鹹,惹味非常但完全唔健康,而且拆肉拆得太求其我也多次發現魚骨。可能拆鹹魚肉煩又累贅吧,在街店已經好多年無食過有鹹魚肉的魚香茄子煲了。不是這間店有落鹹魚肉,而是因為味道剛好,拌飯真係一流。


小炒王是一間打正旗號賣小炒菜的食店,如果招牌中的例牌小炒王都唔掂咁間店可以收皮。所以小炒王是必食的菜式之一,加上成碟小炒王的材料都是我喜愛的,呢間好正。

圖中的明明是午市套餐,一座山咁!比我以前去茶記食還要大碟!


哈哈哈…一人前的套餐竟有八隻黃金蝦…好狂!


午市套餐有包一碗例湯,熱騰騰的!正!



下次來,不是和誰來…

沒有留言: